Nog even wachten en dan op reis!!!! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Cyntia Graaf - WaarBenJij.nu Nog even wachten en dan op reis!!!! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Cyntia Graaf - WaarBenJij.nu

Nog even wachten en dan op reis!!!!

Door: Cyntia de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Cyntia

18 Maart 2014 | Nederland, Waalwijk

Nog een paar dagen en dan is het zover!! Eindelijk op reis, maar waar gaan we heen??? Ach wat maakt het ook uit. als het maar mooi weer is en ik kan er geld mee verdienen. Het leukste is dat mijn matties ook meegaan. Ik ben er helemaal klaar voor en heb er veel zin in.

Ik hoop wel dat er niet teveel supporters van Ajax en/of Feyenoord meegaan, want dan wordt het weer eens knokken. Doen mijn vrienden wel vaker en ach af en toe een beetje knokken moet kunnen toch??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cyntia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 1892

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 06 Juni 2014

verleg je grenzen!!

Landen bezocht: