De Finale!!! - Reisverslag uit Kongo, Kameroen van Cyntia Graaf - WaarBenJij.nu De Finale!!! - Reisverslag uit Kongo, Kameroen van Cyntia Graaf - WaarBenJij.nu

De Finale!!!

Blijf op de hoogte en volg Cyntia

02 Juni 2014 | Kameroen, Kongo

Wie o wie gaat er winnen en wat zouden we moeten doen.

De vraag als je me echt zou kennen zou je weten dat... Poeh poeh moet ik dat echt vertellen. Ik wil mega graag het geld!! Maar durf ik dat wel. Als iedereen me echt zouden kennen weten ze dat ik eigenlijk helemaal niet zo stoer ben en dat ik maar een beetje meeloop. Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen en ben juist heel nieuwsgierig naar ze, maar niet wilde altijd met mij omgaan. Alleen die hooligans en ja om daarbij te horen moest ik wel stoer zijn en af en toe mee knokken, maar liever zit ik thuis. Verder heb ik geen vrienden en zij zijn er altijd voor mij.
Ik vond dit dan ook een mega grote ervaring en heb er echt gigantisch van genoten. Of wij nu gaan winnen of niet deze ervaring neemt niemand van mij af!!

Wat ik zou doen met het geld als wij winnen?? Ik zou heel graag willen studeren en andere mensen helpen. Door alles van vroeger lukte dat nooit en kwam ik ook mijn matties terecht ze zijn echt heel lief als je ze leert kennen, maar met het geld zou ik echt graag iets van mijn leven maken en ooit nog eens zo'n leuke reis willen maken.

Wauw!!!! Niet te geloven!! Allemaal hebben we €75.000,- gekregen. Ik sta echt perplex! Wat idioot zoveel had ik nooit verwacht!! Hè hoe kan dit, ik geloof er helemaal niets van. AAAAAAAAAAAHHHHHHH
Ik kan nu echt gaan studeren en ook nog mensen helpen. ECHT GEWELDIG!! Moet nog even bij komen dit is echt te gek gewoon. Ik sta nog steeds te trillen. Thuis zullen ze dit nooit geloven. Ik ben de eerste die gaat studeren!! JEEEEEEEEEEEEYYYYY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cyntia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 888
Totaal aantal bezoekers 1884

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 06 Juni 2014

verleg je grenzen!!

Landen bezocht: