De volgende opdracht - Reisverslag uit Kongo, Kameroen van Cyntia Graaf - WaarBenJij.nu De volgende opdracht - Reisverslag uit Kongo, Kameroen van Cyntia Graaf - WaarBenJij.nu

De volgende opdracht

Blijf op de hoogte en volg Cyntia

12 Mei 2014 | Kameroen, Kongo

Al een paar dagen onderweg. Eigenlijk vallen al die mensen wel mee. Nu ik ze iets beter leer kennen. Ik vind het soms wel lastig dat mij matties niet altijd mee doen en overal tegen in willen gaan, maar ach het is wel leuk.

Vandaag zijn we de markt op geweest. Wat een vreemde mensen en ze willen niets zomaar verkopen. Je moet er echt rare dingen voor doen. Bij een moest ik met mijn voorhoofd tegen die van haar voor dat ze mij iets verkocht echt heel idioot. waarom zal je zo iets doen, maar ik had zo'n honger dat ik het maar deed. Bij een ander was het water weer zo duur en weetje wat ik vreemd vond toen ik zij dat ze er veel water van kon kopen en ik interesse in haar toonde verkocht ze het water zo en nog redelijk goedkoop. Echt heel vreemd, maar ja mijn team speelde vals en had spullen gestolen en daardoor wonnen we niet. Gelukkig het andere team ook niet.

We staan dus nog steeds voor met €3000,-!!
Van mij mag de reis nog wel even door gaan. Het begint echt heel gezellig te worden en wil meer van alle mensen weten, maar wij gaan winnen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cyntia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 1882

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 06 Juni 2014

verleg je grenzen!!

Landen bezocht: